Wie zijn wij? Even voorstellen

Van Berkel Werkt is in 2023 ontstaan vanuit de salarisadministratie van Van Berkel Accountants. HR Adviseur Franciska had de wens om de dienstverlening van de afdeling salarisadministratie uit te breiden. Zo zijn we uitgegroeid tot een volwaardige HR partner. Ons team bestaat inmiddels uit zes dames en heren die je op alle gebieden van je personeelszaken kunnen ondersteunen. Graag stellen we ons aan je voor.

 

Maak kennis met ons team

Franciska Koper

Senior Salarisadministrateur en HR Adviseur

Aan het roer van Van Berkel Werkt staat Franciska. Al sinds jaar en dag is zij het aanspreekpunt van de salarisadministratie. Gaande weg breidde zij haar takenpakket uit met advieswerkzaamheden op het gebied van Human Recources. Hiermee speelde zij in op vraagstukken die zij signaleerde bij haar klanten. Als gecertificeerd HR-adviseur kan ze helpen met alle mogelijke vragen rond je personeelsbeleid.

Akansha Molenaar

Salarisadministrateur

Sinds september 2023 is Akansha werkzaam bij Van Berkel Werkt. Zij zorgt dat alle mutaties op tijd verwerkt worden en dat de loonaangiften op tijd verstuurd zijn. Ook is zij aanspreekpunt voor klanten die ons benaderen voor informatie.

Petra Daas

Vertrouwenspersoon

Als gecertificeerd vertrouwenspersoon is zij het eerste aanspreekpunt voor jouw medewerkers als het gaat om ongewenst gedrag. Petra is spontaan en makkelijk benaderbaar. Als jouw mensen tegen problemen aanlopen, kunnen ze bij Petra terecht om hun hart te luchten. Als je belt met ons kantoor, is de kans groot dat je Petra direct aan de lijn krijgt.

Marjolein van der Wal

Communicatiemedewerker

Achter de schermen werkt Marjolein aan de zichtbaarheid van Van Berkel Werkt. Alle berichten op de social media kanalen, de teksten op de website en artikelen in de nieuwsbrieven komen van haar hand. Zij is ook de eerste waarmee je contact krijgt wanneer je ons benadert via online kanalen.

Arie van der Wal

Eigenaar

Van Berkel Werkt is ontstaan vanuit de salarisadministratie van Van Berkel Accountants. Sinds 2007 is Arie hiervan eigenaar. In oktober 2023 is Van Berkel Werkt zelfstandig geworden, met Arie als eindverantwoordelijke.

Julian Kingma

Junior Salarisadministrateur

Sinds januari 2025 versterkt Julian ons team. Twee dagen per week verwerkt hij loonmutaties en verzoeken in de salarisadministraties. Daarnaast werkt Julian drie dagen per week bij Van Berkel Accountants als assistent accountant.

We wensen iedereen een succesvol 2025

In oktober 2024 zaten wij bij de notaris om te tekenen voor onze zelfstandigheid. Een hele mijlpaal! Ben je benieuwd naar het verhaal achter onze zelfstandigheid? Lees dan dit artikel

Heb je een vraag of wil je kennismaken? Laat een berichtje achter:

Groei als werkgever. Onze diensten helpen je verder: 

Salarisadministratie uitbesteden

Vertrouwenspersoon en Bemiddeling

Personeelsadministratie

Verzuim en Vitaliteit

Waarom kiezen voor Van Berkel Werkt?

Kennis en ervaring

Van Berkel Werkt speelt direct in op een bestaande vraag bij onze klanten. We weten wat er speelt bij ondernemers en hebben daar onze diensten op afgestemd.

Gecertificeerd

Onze HR-adviseurs kennen de kneepjes van het vak. Naast gedegen ervaring hebben zij ook de juiste papieren om je van dienst te kunnen zijn.

Altijd dichtbij

Door onze centrale ligging is ons kantoor makkelijk te bereiken. Altijd staan we klaar om je bij een kopje koffie te woord te staan. Met een vaste contactpersoon is je vraag via mail of telefoon natuurlijk helemaal snel beantwoord.