Zijn jouw personeelszaken op orde?

De HR Check geeft duidelijkheid

Met een HR Check lopen we samen jouw personeelszaken door. Je krijgt direct bruikbare tips. Dat bespaart tijd en energie. En het geeft vertrouwen dat je goed bezig bent.

De HR Check is een laagdrempelige scan van jouw personeelsadministratie. Aan de hand van een vragenlijst, lopen we jouw administratie door. Je krijgt direct advies en tips voor verbeteringen. Wil je meer weten over de HR Check, lees dan ook eens dit artikel.

Ben je benieuwd of jij je personeelszaken op orde hebt? Als je het formulier hieronder invult, nemen we snel contact met je op.

Jouw externe HR Partner

Samen bekijken jouw personeelsadministratie, geven verbeterpunten en nemen waar nodig taken uit handen. 

Bij een goede personeelsadministratie komt meer kijken dan je als werkgever in eerste instantie wellicht denkt. Veel regelgeving en papierwerk, waardoor het zomaar kan zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Vraag jij je wel eens af of je wel op de goede weg bent? Of ben je toe aan de volgende stap in het organiseren van je HR werkzaamheden?

Met de HR Check bekijken we samen hoe je je zaakjes nu hebt geregeld en waar eventueel verbetering mogelijk is. Ben je benieuwd hoe we jou kunnen helpen? Een belletje kan nooit kwaad.

Van-Berkel-Werkt-Logo_voorjou

Benieuwd naar ons?

Natuurlijk geef je je personeelsgegevens niet zomaar uit handen. Maar bij Van Berkel Werkt zijn ze absoluut veilig. We hebben een lange geschiedenis met vertrouwelijke informatie. 

Ontstaan vanuit de salarisadministratie van Van Berkel Accountants hebben we ons ontwikkeld tot een allround HR Partner.

Ons team bestaat uit HR Adviseur Franciska en Vertouwenspersoon Petra. Zij worden in hun werkzaamheden ondersteund door Akansha en Marjolein. 

Meld je aan voor de HR Check, we maken graag kennis met jou. We kijken er naar uit om jouw leven als werkgever makkelijker te maken.

Wil je meer over ons weten? Neem dan eens een kijkje op onze socials.

Wat zijn de kosten?

Wat kost dat dan precies, zo’n HR Check? Dat is een hele logische vraag. Maar daarop hebben we geen pasklaar antwoord. Het maakt namelijk nogal een verschil of jij een kleine zelfstandige bent met één medewerker of dat jouw personeelsbestand al een behoorlijke omvang heeft. Dus we weten graag eerst iets meer van je, voordat we prijzen gaan noemen. Maar we snappen dat je graag weet waar je aan begint. Als je een vrijblijvende offerte-aanvraag doet, weten wij al iets over jou en kunnen we meer gericht een prijs noemen.